Gecenin Körü!

Gecenin körünü görmeden yatasım var bu akşam…

Az önce “Bu izmaritlerden hangisi daha uzun? Hangisini yakarken burnumun ucunu tutuşturmam?” diye izmaritler arası uzunluk yarışması yapıyordum…

Efkar bastığı anda bir tane yakamamak, bazen yağmur, soğuk demeden nöbetçi tekelin yolunu tutmama sebep oluyor. Ne zaman başladım ben bu merete farkında değilim… Bırakmak elbette istiyorum; ama o beni bırakmıyor işte.

Sanki bırakamayayım diye sıraya giriyor bir anda aksilikler…Ya iş yerinde sorun çıkıyor, ya olmadık yerden olmadık bir fatura beliriyor posta kutusunda.Offf yak bi tane!

Dediğim gibi yazıya başlamadan az evvel boş paketlerin içini bir kere daha kontrol etmiştim.Bazen salladığımda içi dolu numarası yapıyo şerefsizler. sonra bi açıyorum SÜRPRİİİZ…ama kötüsünden!!!

O an aklıma, geçen gün Almanya’dan gelen arkadaşımın getirdiği paket gelmesin mi! Yahooo! (Sevinmem bile çok avrupayi bakar mısınız) ((Bu arada Avrupai nasıl yazılıyor bilmiyormuşum onu fark ettim)) (((farketmek de birleşik mi değil mi onu da bilmiyormuşum)))

Neyse efendim nasıl sevindim anlatamam. Üstündeki kalp ve akciğer ile ilgili yazıyı almanca bilmiyormuşum gibi (ki çok bilmiyorum evet) es geçip yaktım bi tane…

Doğumgünüm yaklaşıyor…Korkuyorum…3 lülere geçiyoruz…3 hep çok tekil çok ağır aksak!

One thought on “Gecenin Körü!

  1. voleybolcu .... dedi ki:

    ay o arkadasin getirmez olaydi o sigarayi da kivransaydin cok daha memnun olurdum emin olll….

Bir Cevap Yazın

