Cemkiresim geldi

Dün flugtag’daydim. Onca insanın sıkış tepiş yarış izlemeye calişması yetmiyor gibi -ki öyle olacağını tahmin etmek zor değildi- bebek arabalarıyla kalabalığı yarmaya çalışan anne babalar doluydu Caddebostan sahilinde…hayretle baktım…sonra kızdım…şimdi de çemkiriyorum…
Ulan! Al o çocuğu kucağına, kapat katla o puseti di mi? Yok hayır illa ki öyle geçecek ordan.Neden? Çünkü kendilerince yürüttükleri mantık,onlara yayalar arasinda geçiş üstünlüğü sağlıyor! Hayır efendim yok öyle şey! Bir de tavır yapıyorlar ki o çocuğun ileride nasıl bir bireye dönüşeceği aşikar.
Anne baban sana bunu öğretecek belli!
İnsanları yarıp geçmek belli ki serbest.Ayaklarını ezmek gayet normal!
Bazen kelimelerin kökenlerini düşünüyorum ve childhood un nereden geldiğini dün anladım.Belli ki ebeveynlerine sinirlenen biri o anne babanın çocuğunun derisini yüzüp giymek istemiş. Kendine bir child -hood yapma fantazisi yapmış…
Aynen dün ne hissettiysem o hislere tercüman olmuş…

Hehe child-hood…çok şahane

Etiketler

Bir Cevap Yazın

