O Gitti Ben Kaldım

Apartmanın önündeki merdivenlerde otururken ikimiz de biliyorduk. O da ben de başkalarıyla birlikteydik ve bir kaç dakika sonra oradan kalkıp sevgililerimize gidecektik.

Son yarım saattir epey gülmüştük. O merakla dinlemişti hikayemi. Konuşurken etrafa bakmak, uzaklara dalmak huyumdu. O’nun hikayesini dinlerken, gözlerine bakmam bazı kelimeleri duymamı engellemişti.

Ama bir kaç dakikadır tek kelime etmedik. Yoldan birileri geçtiğinde -çok önemliymiş gibi- kafamızla onları takip ettik. Konuşmama sebebimiz buymuş gibi.

Taksinin gelmesi normalden uzun sürmüştü ama ikimiz de bir şeyler sormaya çekindiğimizden susuyorduk.

“Nasıl olsa uzun süre daha görüşemeyiz” dedim.

“Büyük ihtimal” dedi.

Saati olmadığını bile bile sordum “Saat kaç oldu?”

Telefonunu çıkarmak için elini cebine attı. O an kolunu tutup elini cebinden çıkardım.

Kafasını kaldırıp merakla baktı. Kazağının kolunu sıyırdım ve kolumdaki saati O’nun koluna taktım. Bir şey söyleyecek itiraz edecek oldu; saati taktıktan sonra elini tuttum. Bir şey demedi o zaman.

Güldü.

“Ellerin üşümüş” dedi.

“Üşümem ben” dedim.

“Peki” dedi. Kazağını çıkardı. Omzuma koyup, kazağın kollarını bağladı. “Üşüdüğün zamanlar için” dedi.

Taksi kapının önünde durduğunda ayağa kalktık.

Binerken elini kaldırıp “Görüşürüz” dedi.

Kolunda benim saatim, benim boynumda onun kolları vardı.

Ben gece O’nun kokusuyla uyudum; o otobüste yastık yaptığı kolundaki saatin sesiyle.

 

2 thoughts on “O Gitti Ben Kaldım

  1. Cybers dedi ki:

    eğer bunu da yarım bırakırsan…

  2. karakedi dedi ki:

    gerçek hayattan birşeyler ise yaşananlar kötü olmuş; buruklaştım, hikayeyse eğer perfecto… saati sorma numarası iyiydi.

Bir Cevap Yazın

